Jeg har måske ikke fortalt hele sandheden...Og godt nytår!

dsc_0411 Jeg har snydt jer... Eller ikke fortalt jer det hele... ikke at det har været nemt. Oh no! Det sidste halve. Nej hele år. Har jeg haft lyst til at delagtiggøre jer i vores juleplaner. Hver uge. Hver evigt eneste uge har jeg haft lyst til at spamme med billeder og youtube videoer fra den paradis ø hvorpå vi skulle holde jul. Eller fortælle jer om, da vi i sidste sekund opdagede at vi skulle vaccineres. Eller da Anna gemte vores pas et hemmeligt sted. Og vi fandt dem i toiletspanden. Eller da jeg var lige ved at opgive at rejse, fordi pakningen tog én milliard år. #livetmedetbarnpåhalvandetderpilleraltopigenjustsommantroedekuffertenvarklar. Eller snappet jer d. 17.12 på vej til lufthavnen. Eller fra flyveren. Eller fra et helt igennem vidunderligt sted. Paradis! Jeg kunne blive ved. Det gør jeg ikke. Ikke endnu. Men jeg turde ikke at dele. Jeg følte det uforsvarligt at plastre de sociale medier og Internettet til med info om at vi var ude og rejse. Hvor vi var henne og hvor længe vi var væk. Især nu hvor vi har billeder af hele hytten online. Grundet hussalget. Så vi lod som ingenting. Jeg lå vandret for at lave indlæg klar til planeret udgivelse i løbet af ferien. Og meldte ferie på snap og IG. Men nu er vi hjemme i dk. Kl er vel omtrent 4 timer i nytår. Og vi er lige landet i Kbhs lufthavn efter 14 vidunderlige dage i Thailand. Om lidt smutter vi måske direkte til nytårs fest😋🍩🍾. Det har vi i skrivende stund ikke besluttet. Men vi er inviteret til én. Og vi overvejer kraftigt at troppe op. Men bare rolig. Jeg har skrevet dagbog alle dage på ferien. Nogle lange som Helly Hansens underhylere, andre korte som benene på mig selv. Men dem får I senere. Ovenstående skrev jeg fra en solstol på en strand på Koh Kut i Thailand, d. 28 December. Nu er vi hjemme efter 22 timers rejsetid. Vi måtte droppe nytårsfesten i Hareskoven, da bette August fik høj feber i flyveren. Istedet drog vi direkte hjem til os selv kl 20 da vi landede. Tændte først for Dronningen og derefter for Rasmus Klump, spiste de frikadeller min far havde lavet klar til os, og de voksne måtte kæmpe for at holde sig vågne. August gik lige i brædderne. Banana og jeg drattede om på sofaen arm i arm kl 21. Kl 00.00 blev jeg vækket af Bastian og ønsket godt nytår🍾🎊. Vi spiste min fars hjemmelavede kransekage og sad i sofaen og nød fyrværkeriet. Inden vi smuttede til køjs. Nu er det 1. Januar. På alle mulige måder😀. Anna og jeg stod op, førend de sidste nytårsfester var slut. Og var derfor vågne i to timer imellem 3 og 5. Kl. 8 puttede jeg August under dynen på sofaen og så drog Ansen og jeg ud på de meget stille veje for at finde noget der var bare lidt åbent. Det blev til et brød, ingefær, 6 bananer, og en cola hos en grønthandler på Nørrebro. Jeg vil smutte for nu. Men inden skal jeg lige sige noget mega vigtigt. Jeg vil ønske jeg alle et FANTASTISK GLÆDELIGT NYTÅR!!!!!! Så må I få rejseberetning, billedspam, tilbageblik og nytårsforsætter når vi er landet sådan rigtigt. Velkommen 2017!!! Klem på jer direkte fra min sofa.